02 April 2016

PENGENALAN KUMPULAN HCI GROUP SPACE SEM 2/2016


KUMPULAN KAMI MEMPUNYAI 4 ORANG KEAHLIAN YANG MEWAKILI ENCIK AZMI, ENCIK ANIQ, ENCIK ARITH DAN ENCIK EDDIE. 

DIBAWAH ADALAH SENARAI AHLI BESERTA LATAR BELAKANG SETIAP DIANTARA KAMI. SALAM UKHUWAH DAN SALAM PERKENALAN.


Nama penuh : Eddie Fadzwan bin Adzman (SX120214CSRS01)

Lokasi Kerja : Ibupejabat Polis Daerah Muar, Johor

Skop Kerjaya : Kenteteraman Awam / District Command Control (DCC)

Pencapaian Tertinggi Dalam Kerjaya :
Penerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Tahun 2015 (APC) ketika bertugas di IPD Muar dan sekarang telah menyandang sebagai penyelia MERS 999.

Dalam masa yang sama juga, saya telah diberi tanggungjawab dan amanah sebagai anggota pemantau CCTV seluruh bandar Muar.

Selain itu, aktif juga dalam arena sukan dan pencapaian terbaik adalah mewakili Kejohanan Ping Pong Piala Ketua Polis Johor wakil Ibupejabat Polis Daerah Muar 2016 (Naib Juara).


Nama Penuh : Mohamed Zul Aniq Bin Azaddin (SX120220CSRS01)

Lokasi Kerja : Dyson Manufacturing Sdn Bhd, Senai.

Skop Kerjaya : Jurutera Perkhidmatan IT. Menjadi sokongan pertama dalam hal perihal IT di syarikat - syarikat kumpulan Dyson di Asia Tenggara. (Singapore, Malaysia, Hong Kong, Shanghai)

Pencapaian Tertinggi Dalam Kerjaya
Menyertai Pertandingan QCC Syarikat - Syarikat Johor Corporation (Tempat Ke-3). Selain itu, aktif bergiat dalam arena sukan badminton dan pencapaian terbaik mewakili Jabatan Teknologi Maklumat dalam Kejohanan Badminton 2014 CA Group Sdn Bhd Cawangan Nusajaya.


Nama Penuh : Azmi bin Ali (SX122553CSRF01)

Lokasi Kerja : Malikai TLP Deepwater Project, Pasir Gudang (Sarawak Shell Berhad)

Skop Kerjaya : IT Engineer. Berkhidmat di bidang IT untuk projek shell Malaysia - Malikai TLP Deepwater Project (oil platform construction/commissioning  phase). Menyelenggara sistem IT untuk pelantar minyak termasuk server, printer, network equipment dan komputer pengguna. 

Pencapaian Tertinggi Dalam Kerjaya :
Menerima anugerah pekerja cemerlang dari Royal Dutch Shell pada tahun 2014 & 2015. Menerima anugerah ‘Best IT support all rounded’ pada 2014. Selain itu, berkhidmat untuk 3 projek serentak (Malikai, F14 & F29, Gumusut Kakap) dalam satu masa berseorangan.


Nama Penuh : Arith Hyder Nasim bin Azmi (SX120213CSRS01)

Lokasi Kerja : Student Recruitment & Admission Dept. (SRAD), UTM Johor Bahru

Skop Kerjaya : Pembantu Tadbir (Kemasukan & Rekod). Menguruskan urusan penawaran, kemasukan, pendaftaran untuk pelajar-pelajar Sarjana dan Doktor Falsafah ke UTM.

No comments:

Post a Comment